reklama

Sklamaný

Mám najťažšie obdobie v mojom živote. Nikdy som  ťažšie nemal. Ledva chodím po tomto svete. To je  dôvod, prečo píšem tento blog...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Potrebujem to dať von. Vyrozprávať sa. Vykričať to celému svetu. Ráno ledva vstanem z postele. Nič ma nebaví. Cez deň mám aj dobré chvíle. Zabudnem na starosti. To však je len dočasné. Potom padám na hubu. Neviem sa pozviechať. Nevládzem. Vidím všetko čierno. Takto sa to otočí počas dňa viackrát. Menia sa mi veľmi nálady. Ako keby som bol tehotný. Som náladový.

Nečakal som, že by sa mi niečo také mohlo teraz prihodiť. Áno, očakával by som, že niekedy by sa to stať mohlo. Kameň úrazu je práve v tom, že som to neočakával teraz. Nebol som na to preto pripravený. Nebolo to prečo očakávať, veď všetko bolo v najlepšom poriadku. Nebola žiadna predzvesť, že by sa malo niečo takéto prihodiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som veľmi sklamaný. A ešte to za akých okolností sa to udialo. Vrhá to čierny tieň na celú situáciu. Neviem ako sa z toho dostanem. Ako to zvládnem. Či to vôbec zvládnem. Mám chvíle, že by mi bolo príjemnejšie nebyť. Keby som nebol, tak by som sa cítil lepšie. Užíval by som si to.

Lenže som.

Teraz, keď som sa už takto mohol vyrozprávať, tak mi je už trochu lepšie. Možno je veľa ľudí, ktorí zažívajú niečo podobné. Niečo tiež také bolestivé. A tiež nevedia, čo teraz robiť.

Tak ja mám aj riešenie. Je kruté, ale pravdivé. Tým riešením je ČAS.

Adrian Hadvig

Adrian Hadvig

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas si doma napíšem úvahu. O čomkoľvek. Rozhodol som sa s nimi takto podeliť :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu